Bilgi Güvenliği Farkındalık Eğitimi

Kıymetli arkadaşlarım,
Anadolu İletişim Meslek Lisesi 2005 yılında kuruldu, Şu an 60 öğrenci ile eğitim öğretimine devam ediyor. Okulumuz Ülkemizdeki 15 İletişim Meslek Lisesinden birisidir. Bu durumu biz ilimiz adına bir fırsata dönüştürmek istiyoruz. Gazetecilik, Radyo Televizyon, Fotoğrafçılık, Halkla İlişkiler ve organizasyon alanlarında ilimizin ihtiyacı olan insan gücünü yetiştirmek istiyoruz. Bunun için okulu sektörle ve toplumla iç içe kaynaştırarak, öğrencilerimizi etkinliklerin içerisinde yoğurarak, mesleğe ve hayata hazırlamak istiyoruz.

“Bilgi, İletişim, Sanat, Eğitim ve Kültür Gençlik Kulübü” (BİLSEK ) bu amaçla kuruldu.
Bilindiği gibi okullarda idareci, öğretmen ve öğrencilerin internete ve çoklu ortam kaynaklarına erişimi her geçen gün artarak devam etmektedir.
Bu gelişmeler meydana gelirken, internetin ve bilgi teknolojilerinin güvenli kullanımının yaygınlaştırılması amacıyla bilgilendirme ve bilinçlendirme sürecine de ihtiyaç duyulmaktadır.
Bu kapsamda bilgi güvenliği konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla Milli Eğitim Müdürlüğümüz aracılığı ile Bilgi Güvenliği konulu bir bilgi paylaşım toplantısı planladık. Bu amaçla Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğretim üyesi Sayın Yard.Doç. Dr. Mehmet TEKEREK ,
· Bilgi nedir?
· Bilgi güvenliği nedir?
· Bilgi güvenliğiyle ilgili tehditler ve riskler,
· Genelde yapılan güvenlik yanlışları,
· Saldırılar ve saldırganlar,
· Güvenlik açısından doğru ve yanlış faaliyetler,
· Bilgi güvenliği yönetimi,
· Ağ kullanıcılarının güvenliğe katkıları vb. konularında bilgilerini bizimle paylaşacaklardır.
Sunumu yapacak olan Yard. Doç. Dr. Mehmet Tekerek, Kahramanmaraş doğumlu olup, teknoloji öğretmeni olarak göreve başladı. Gazi Üniversitesinde yüksek lisans ve doktorasını tamamladı. Mart 2007‘de Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünde göreve başladı. BİLSEK üyesi de olan Mehmet Tekerek’e hoş geldiniz diyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz.
Katılımınızdan dolayı teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar